Ste za izvirno grajsko pustolovščino? V slikovitem okolju Ljubljanskega gradu se s prijatelji, družino ali sodelavci lahko podate na napeto misijo osvoboditve slavnega zmaja … ali pa se preizkusite v povsem novem izzivu in odrešite zadnjo čarovnico, ki je v Ljubljani končala na grmadi!
Dve pustolovski doživetji z elementi iger pobega (escape room) na Ljubljanskem gradu
Grajski pobeg – Osvobodite zmaja ali Odrešite čarovnico!
Ste za izvirno grajsko pustolovščino? S prijatelji, družino ali sodelavci se v slikovitem okolju Ljubljanskega gradu lahko podate na eno od dveh napetih pustolovščin z elementi iger pobega (escape room): osvobodite slavnega zmaja ali pa sprejmete povsem nov izziv in odrešite čarovnico!
Kaj lahko pričakujete?
Dve različni, napeti pustolovski doživetji z elementi iger pobega (escape room) vas popeljeta v svet mestnih legend in resničnih zgodovinskih dogodkov. Med raziskovanjem vas čakajo številne zabavne, povezovalne in izzivalne naloge. Izbirate lahko med priljubljeno igro Osvobodi zmaja ali – najnovejšo – Odreši čarovnico.
Osvobodi zmaja (Grajski pobeg I)
V igrificiranem doživetju Osvobodi zmaja za dva do štiri igralce boste na igriv in raziskovalen način spoznali skrite kotičke za grajskim obzidjem. Morda pa vam uspe celo oživiti zmaja – prav tistega zmaja, varuha mesta, ki se je po spopadu z vitezom Jurijem udrl v zemljo. Meščani ga pogrešamo in vse do nedavnega smo se spraševali, kam je izginil …
Pred kratkim so ugledni raziskovalci na posebni odpravi globoko pod Grajskim gričem zaznali šibke znake življenja – in odkrili, da na dnu brezna hibernira zmaj! Bi ga kdo lahko oživil?
Nalogi je lahko kos le najplemenitejši, najiznajdljivejši, najbolj pošten, najpogumnejši in najbolj predani vitez. Ste morda prav vi tisti, ki boste v petih zmajskih preizkušnjah dokazali, da ste dovolj pogumni in da v vaših žilah teče plemenita kri?
Razrešite skrivnost nenavadnih pojavov v igrivem doživetju za dva do štiri igralce na Grajskem griču!
Ljubljanski grad, mogočen stražar mesta, skriva številne zgodbe preteklosti. Ena izmed njih je pretresljiva zgodba Anice Gorjup, ki je bila leta 1691 obsojena čarovništva in bila kot zadnja v Ljubljani sežgana na grmadi.
Po njeni smrti so Grajski grič začeli preplavljati nenavadni pojavi: šepeti v vodnjaku, premikajoče se sence v rovih, nenavadni odsevi v oknih in znamenja, ki se prikažejo le v posebni svetlobi. V zadnjem času se ti pojavi stopnjujejo, zato potrebujemo pomoč pogumnih raziskovalcev, da pomirijo Aničin nemirni duh!
Čaka vas posebna oprema, vrsta ugank, namigov in zaklenjenih skrivnosti, ki vas bodo po Grajskem griču korak za korakom vodili do resnice. Zberite ekipo in izpolnite Aničino zadnjo željo!
Ostale možnosti grajskih vstopnic si lahko ogledate tukaj.
Opomba:
- igra se igra z igralnim načrtom ali torbo s pripomočki in posebnim medaljonom, ki ju dobite v zameno za kavcijo in potem ko podpišete, da se strinjate s splošnimi pogoji; - otroci igrajo v spremstvu staršev ali drugih polnoletnih oseb; - igro Odreši čarovnico je mogoče igrati tudi v večji skupini – do šest igralcev v skupini – in več skupin hkrati (po predhodnem dogovoru). PS: Naj se vaš teambuilding na Grajskem griču začne!
Potek igre
Interaktivna igra se začne in konča v Info centru. Tam ekipa po seznanitvi s splošnimi pogoji dobi igralni načrt ali torbo s pripomočki in medaljon. Ekipo sestavljajo od dva do štirje igralci (prijatelji, družina, sodelavci).
V igri Osvobodi zmaja mora ekipa v različnih prostorih znotraj grajskega obzidja v eni uri rešiti pet ugankarskih viteških preizkušenj in se prebiti do raziskovalnega tabora. Tam jih čaka zadnja, najpomembnejša preizkušnja – oživiti zmaja!
V igri Odreši čarovnico se igralci s posebno opremo odpravijo po sledovih nenavadnih pojavov na Grajskem griču in z malo sreče, znanja in spretnosti v času do 90 minut izpolnijo zadnjo željo Anice, zadnje ljubljanske čarovnice, ki je končala na grmadi, in odrešijo njen nemirni duh.
Brez skrbi, če se kje zatakne, vam v Info centru priskočijo na pomoč z namigi; čas igre se lahko tudi nekoliko podaljša.
Poskrbeli bomo, da vas čaka nepozabno doživetje, ne glede na to, ali ste navdušeni nad igrami pobega ali pa vas mika samo na igriv način odstreti tančico skrivnosti z grajskih legend in temačne zgodovine. Obudite zmaja ali pomirite Aničin nemirni duh!
Otroci, mlajši od 7 let, v spremstvu staršev brezplačno (ne velja za organizirane skupine).
Posebna ugodnost: če ste bili nad odigranim grajskim pobegom navdušeni in bi želeli odigrati še drugega, vam v roku šestih mesecev priznamo 20-odstotni popust ob predložitvi računa.
PO RAZISKOVANJU LAČNI?
Z našega gradu res ne smete oditi lačni. Nikar ne hitite, čakata vas dve odlični restavraciji, prijetna Grajska kavarna in Grajska vinoteka. Uh, zdaj sem še jaz postal lačen …