Na vsebino

Ljubljanski grad in Hostel Celica v letu 2018

22. januar 2019

Javni zavod Ljubljanski grad ocenjuje,da je bilo poslovanje v letu 2018 uspešno: tako na osrednji turistični točki – Ljubljanskem gradu kot tudi v prenovljenem in znova odprtem Hostlu Celica.

Pogled na LG iz zraka foto Miha Mally 17.9 1

Števci prehodov so lani zabeležili 1.316.339 obiskovalcev Ljubljanskega gradu. Tirna vzpenjača, ki bo predvidoma marca letos na grad prepeljala že štirimilijontega potnika, je 15. avgusta 2018 zabeležila nov rekord s 3.670 prepeljanimi potniki v enem dnevu. V grajskih prostorih se je odvilo 551 različnih dogodkov. Turistično ponudbo gradu smo obogatili z novim produktom – Ljubljanski grad za vas, ki je prejel znak Slovenia Unique Experiences. Septembra smo bili deležni prve trgatve v Grajskem vinogradu, decembra smo odprli prenovljen prostor za izobraževalne in pedagoške programe, poimenovan Zmajev brlog, sodoben Info center in novo Grajsko trgovino z lastno blagovno znamko Friderik ter dokončali gradbena dela v prostoru bodoče vinoteke.

Po temeljiti obnovi zgradbe in opreme Hostla Celica, ki ga je javni zavod lani dobil v upravljanje, smo 1. julija 2018 hostel znova odprli in do konca leta – torej v obdobju šestih mesecev – beležili 81-odstotno zasedenost sob (s povprečno dobo bivanja 1,58 noči). Ob glavni, namestitveni dejavnosti smo v hostlu v zadnjih šestih mesecih izvedli še 54 kulturno-umetniških dogodkov ter pripravili vse potrebno za odprtje kuhinje, ki v novem letu že ponuja tudi dnevne malice in kosila.

To je nekaj ključnih poudarkov, ki so zaznamovali delovanje Javnega zavoda Ljubljanski grad v preteklem letu, ki jih skupaj z načrti za leto 2019 predstavljamo v nadaljevanju.

VEČ >>