Na vsebino

Adamičevi kurenti

26. januar 2017

Od sinoči je v Peterokotnem stolpu na ogled fotografska razstava mojstra Bojana Adamiča z naslovom Pustne maske.

Čeprav nas do letošnjega pusta loči še mesec dni, smo na Ljubljanskem gradu že nekoliko »pustno« razpoloženi. Sinoči smo namreč na ogled postavili letošnjo prvo razstavo v Peterokotnem stolpu, na kateri boste lahko skladatelja in dirigenta, mojstra Bojana Adamiča, spoznali tudi kot mojstra fotografije. Močno ga je privlačila poganska kultura oz. tradicionalna maska kot prežitek poganstva, ki naj bi se v določeni meri ohranil vse do danes.

Kustosinja razstave, Stanka Gačnik, je na otvoritvi med drugim izpostavila: »Adamičeve fotografije so skoraj vse namenoma nekoliko »premaknjene«, skoraj vedno »narobe« osvetljene, njegovi fotografski ambienti in razpoloženja so plod uporabe različnih filtrov, brez dodatnih montaž, kemičnih ali računalniških trikov«.   

Razstavo smo pripravili v sodelovanju s Pokrajinskim muzejem Ptuj Ormož, zato je zbrane goste na otvoritvi pozdravil tudi dr. Aleksander Lorenčič, direktor muzeja. Otvoritveni večer je lepo zaokrožila Adamičeva glasba; tokrat v izvedbi Trobilnega ansambla Godbe Cerknica. V času trajanja razstave je v Grajski trgovini na voljo najnovejša zgoščenka Godbe Cerknica »Še veš …«, posvečena tudi Adamičevi glasbi.

Vabljeni, da si kurenta, kot prispodobo Adamičevega vitalizma in neizmerne energije, ogledate tudi vi; razstava, ki je pospremljena s filmom »Bojan Adamič in Hasselband«, v režiji Janeza Megliča, je v Peterokotnem stolpu Ljubljanskega gradu na ogled do 26. marca 2017, vsak dan med 10. in 18. uro. Vstop je prost. 

Čeprav nas do letošnjega pusta loči še mesec dni, smo na Ljubljanskem gradu že nekoliko »pustno« razpoloženi. Sinoči smo namreč na ogled postavili letošnjo prvo razstavo v Peterokotnem stolpu, na kateri boste lahko skladatelja in dirigenta, mojstra Bojana Adamiča, spoznali tudi kot mojstra fotografije. Močno ga je privlačila poganska kultura oz. tradicionalna maska kot prežitek poganstva, ki naj bi se v določeni meri ohranil vse do danes.

Kustosinja razstave, Stanka Gačnik, je na otvoritvi med drugim izpostavila: »Adamičeve fotografije so skoraj vse namenoma nekoliko »premaknjene«, skoraj vedno »narobe« osvetljene, njegovi fotografski ambienti in razpoloženja so plod uporabe različnih filtrov, brez dodatnih montaž, kemičnih ali računalniških trikov«.   

Razstavo smo pripravili v sodelovanju s Pokrajinskim muzejem Ptuj Ormož, zato je zbrane goste na otvoritvi pozdravil tudi dr. Aleksander Lorenčič, direktor muzeja. Otvoritveni večer je lepo zaokrožila Adamičeva glasba; tokrat v izvedbi Trobilnega ansambla Godbe Cerknica. V času trajanja razstave je v Grajski trgovini na voljo najnovejša zgoščenka Godbe Cerknica »Še veš …«, posvečena tudi Adamičevi glasbi.

Vabljeni, da si kurenta, kot prispodobo Adamičevega vitalizma in neizmerne energije, ogledate tudi vi; razstava, ki je pospremljena s filmom »Bojan Adamič in Hasselband«, v režiji Janeza Megliča, je v Peterokotnem stolpu Ljubljanskega gradu na ogled do 26. marca 2017, vsak dan med 10. in 18. uro. Vstop je prost.