Danes je zadnji dan ene najpomembnejših in globalno odmevnih borz turistične industrije, WTM London 2018, na kateri se je predstavil tudi Ljubljanski grad.

Na letošnji borzi smo sodelovali kot glavni partner Slovenske turistične organizacije, ki je letos v ospredje postavila 5-zvezdična doživetja, še posebej na področju kulture. Obiskovalci slovenskega razstavnega prostora so skozi upodobitve kulturnega turizma, vse bolj prepoznavne gastronomske ponudbe naše dežele, edinstvenih nastanitev in možnosti aktivnih doživetij spoznali Slovenijo kot avtentično in hkrati sodobno destinacijo za 5-zvezdična doživetja. Kulturni turizem je tudi sicer v ospredju promocijskih aktivnosti STO v letih 2018 in 2019.

Ljubljanski grad je s privlačno in kreativno izvedbo predstavil kopijo zmaja z zmajskega mostu ter bogat animacijsko umetniški program. Ljubljanski grad s povezovanjem bogate kulturne dediščine ter privlačnih turističnih produktov uspešno nagovarja sodobnega turista, ki išče avtentična kulturna doživetja. Ljubljanski grad predstavlja svojo unikatno in zanimivo interpretacijo kulturne dediščine raznolikih doživetij, ki jih svojim obiskovalcem ponuja na šestih stalnih postavitvah, na doživljajskih vodenih ogledih, na več kot petsto dogodkih letno, ki tej turistični atrakciji dajejo pečat živahnega kulturnega in družabnega središča prestolnice, na spoznavanju vrhunske kulinarične ponudbe, prepletene z vinsko zgodbo in ob zavedanju pomena trajnostnega turizma. 

Z atraktivnim nastopom na borzi smo utrdili vodilno mesto med ponudniki kulturno-turističnih vsebin v Sloveniji, saj lahko še tako zahtevnemu obiskovalcu ponudimo raznoliko, kakovostno in doživeto izkušnjo obiska Ljubljanskega gradu.

Nazaj na seznam