Javni zavod Ljubljanski grad ocenjuje,da je bilo poslovanje v letu 2018 uspešno: tako na osrednji turistični točki – Ljubljanskem gradu kot tudi v prenovljenem in znova odprtem Hostlu Celica.

Števci prehodov so lani zabeležili 1.316.339 obiskovalcev Ljubljanskega gradu. Tirna vzpenjača, ki bo predvidoma marca letos na grad prepeljala že štirimilijontega potnika, je 15. avgusta 2018 zabeležila nov rekord s 3.670 prepeljanimi potniki v enem dnevu. V grajskih prostorih se je odvilo 551 različnih dogodkov. Turistično ponudbo gradu smo obogatili z novim produktom – Ljubljanski grad za vas, ki je prejel znak Slovenia Unique Experiences. Septembra smo bili deležni prve trgatve v Grajskem vinogradu, decembra smo odprli prenovljen prostor za izobraževalne in pedagoške programe, poimenovan Zmajev brlog, sodoben Info center in novo Grajsko trgovino z lastno blagovno znamko Friderik ter dokončali gradbena dela v prostoru bodoče vinoteke.

Po temeljiti obnovi zgradbe in opreme Hostla Celica, ki ga je javni zavod lani dobil v upravljanje, smo 1. julija 2018 hostel znova odprli in do konca leta – torej v obdobju šestih mesecev – beležili 81-odstotno zasedenost sob (s povprečno dobo bivanja 1,58 noči).

Več pa na tej povezavi.

Nazaj na seznam