Povrnitev zaupanja v potovanja je vodilo letošnje turistične borze WTM London, ki velja za enega najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma, saj zagotavlja edinstveno priložnost za srečanja, mreženja, pogajanja in sklepanja poslov na enem mestu ter spoznavanja trendov s področja turistične industrije. Ker se vedenje potrošnikov in vzorci rezervacij spreminjajo, bo letošnja izvedba borze predstavila, kako se je turistična industrija razvila in preoblikovala v zadnjih dveh letih, da bi izpolnila zahteve potrošniškega trga.
Ljubljanski grad – osrednja turistična atrakcija v Sloveniji – se bo predstavil na slovenski stojnici, kjer bo priložnost za utrditev prepoznavnosti naše blagovne znamke med največjimi imeni potovalne industrije in več tisoč udeleženci iz več kot sto držav.
Nosilna tema promocijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije na slovenski stojnici bodo Julijske Alpe, ki se ponašajo s čudovito naravo, izstopajo pa po trajnostnem in vključujočem turizmu. Julijske Alpe vabijo obiskovalce, da se počutijo kot doma, hkrati pa turistični delavci poudarjajo odgovoren odnos do lokalnega okolja.