Na vsebino

Vasko Atanasovski se je po poletnem predahu spet vrnil na »grajski oder«

22. oktober 2014

Z zasedbo Arhai je Vasko na sinočnjem razprodanem koncertu v grajski kapeli znova navdušil.

Z zasedbo Arhai je Vasko na sinočnjem razprodanem koncertu v grajski kapeli znova navdušil.

Glasbeni cikel Gost z gosti na Ljubljanskem gradu, ki temelji na tradiciji ljudske dediščine in njenem uglaševanju s sodobnim avtorskim izrazom, se je z včerajšnjim koncertom nadaljeval tudi v jesenskem obdobju. Letošnji selektor Vasko Atanasovski, eden najbolj kreativnih in mnogostranskih skladateljev in glasbenikov, se je spomladi že predstavil že v duu, triu in kvintetu. Včeraj smo mu lahko prisluhnili v zanimivi zasedbi plemenitega zvoka gotske harfe, pihal, tolkal in vokala, zasedbi Arhai, ki je zmes intimnega in arhaičnega. Prav grajska kapela sv. Jurija ponuja možnost za tako glasbeno doživetje. Lep večer, ki že kliče k obisku zadnjega koncerta letošnjega cikla: 1. decembra bomo v zasedbi Musica Cubicularis slišali, kako zveni glasba renesančnih skladateljev iz 16. stoletja na sopranskem saksofonu oziroma kako zvenijo sodobne skladbe Vaska Atanasovskega na violi da gamba? Vabljeni.

Z zasedbo Arhai je Vasko na sinočnjem razprodanem koncertu v grajski kapeli znova navdušil.

Glasbeni cikel Gost z gosti na Ljubljanskem gradu, ki temelji na tradiciji ljudske dediščine in njenem uglaševanju s sodobnim avtorskim izrazom, se je z včerajšnjim koncertom nadaljeval tudi v jesenskem obdobju. Letošnji selektor Vasko Atanasovski, eden najbolj kreativnih in mnogostranskih skladateljev in glasbenikov, se je spomladi že predstavil že v duu, triu in kvintetu. Včeraj smo mu lahko prisluhnili v zanimivi zasedbi plemenitega zvoka gotske harfe, pihal, tolkal in vokala, zasedbi Arhai, ki je zmes intimnega in arhaičnega. Prav grajska kapela sv. Jurija ponuja možnost za tako glasbeno doživetje. Lep večer, ki že kliče k obisku zadnjega koncerta letošnjega cikla: 1. decembra bomo v zasedbi Musica Cubicularis slišali, kako zveni glasba renesančnih skladateljev iz 16. stoletja na sopranskem saksofonu oziroma kako zvenijo sodobne skladbe Vaska Atanasovskega na violi da gamba? Vabljeni.