Na vsebino

Kakšen je bil letos obisk v glavni turistični sezoni?

15. oktober 2021

Na osrednji turistični točki in najbolj atraktivnem hostlu v mestu je glavna turistična sezona pokazala precej boljše rezultate kot lani.

Poletna panoramska slika Ljubljanskega gradu.
Foto: Miha Mally

Ljubljanski grad je bil v letošnjem letu zaprt 25 dni (najprej v januarju in kasneje v aprilu), obiskovalci so se postopoma začeli vračati šele v maju. Kakšen pa je bil letos obisk v glavni turistični sezoni ? V štirimesečnem obdobju (od junija do konca septembra) smo s pomočjo števcev prehodov zabeležili 290.313 obiskovalcev, med katerimi je bilo 34% domačih in 66% tujih. Primerjava z enakim obdobjem lani pokaže 72-odstotno povečanje števila obiskovalcev.

Tirna vzpenjača je med junijem in septembrom letos prepeljala 103.384 potnikov, kar je 99 % več kot v enakem obdobju lani.

V Hostlu Celica, ki je v upravljanju Javnega zavoda Ljubljanski grad, smo v obdobju junij–september beležili 79-odstotno zasedenost ležišč, kar pomeni skoraj 100-odstotno povečanje zasedenosti glede na enako obdobje lani.

Čeprav rezultatov seveda še ni mogoče primerjati z letom 2019, pa so podatki o letošnji glavni turistični sezoni spodbudni. Tako Ljubljanski grad kot Hostel Celica sta v tem letu prejela kar nekaj nagrad in priznanj, kar bo lahko vplivalo na hitrejše vračanje obiskovalcev na naši lokaciji. Omenimo certifikata Zeleni ključ za Ljubljanski grad in Hostel Celico ter znak Slovenia Green Attraction za Ljubljanski grad, ki je s tem postal del zelene sheme slovenskega turizma, kamor že sodi Hostel Celica. S tem sta obe naši lokaciji vključeni v zavezo trajnostnih rešitev na področju turizma, kar so nacionalne smernice tudi za prihodnje.