Na vsebino

En grad, mnogo doživetij

10. maj 2023

Ljubljanski grad pred osrednjo turistično sezono predstavlja nov videooglas z naslovom »En grad, mnogo doživetij«.

En grad, mnogo doživetij. Družina na Razgledni terasi. Foto: Blaž Žnidarič
En grad, mnogo doživetij. Družina na Razgledni terasi. Foto: Blaž Žnidarič

Pri navdihu za novi video so ustvarjalci izhajali iz imenovanja Ljubljane kot najboljše evropske destinacije leta 2022. Ljubljana je bila namreč prejšnje leto uradno izbrana za zmagovalko. Ljubljano pa odlikuje tudi grad nad mestom. Videooglas v slovenskem in angleškem jeziku poudarja zanimive značilnosti gradu nad mestom ter številnih doživetij, ki jih ta obljublja: od najlepšega razgleda do zelene oaze nad mestom; od raznolikega kulturnega utripa za vse generacije skozi celo leto do izbrane grajske kulinarike in vinske zgodbe; od simpatične grajske trgovinice in njenega najstarejšega prebivalca do potovanja v preteklost s časovnim strojem …

Poleg videa smo pripravili tudi celovito oglaševalsko kampanjo, v katero so vključeni tiskani in radijski oglasi, plakati, aktivnosti na družabnih medijih ter druge turistične tiskovine, s katerimi se Ljubljanski grad predstavlja v Sloveniji in na tujih trgih. Tudi celostna kampanja izhaja iz slogana En grad, mnogo doživetij in želi pri obiskovalcih spodbuditi zanimanje in potrebo za celodnevno doživetje na Ljubljanskem gradu. Vabljeni k ogledu tudi vi.